Computer knowledge

.با سلام به تمام کاربران عزیز امیدوارم با بازدید از این بلاگ بهره کامل را ببرید

۲۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

انتخاب مدیر جدید بی ام و با ماموریت دشوار


هارالد کروگر در نشست سالانه سهامداران بی ام و به عنوان مدیرعامل این شرکت با ماموریت دشوار حفظ برتری در برابر مرسدس بنز و آئودی انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، تحت مدیرعاملی نوربرت رایتوفر، بی ام و بین 1.5 تا دو میلیارد یورو برای طراحی خودروهایی هیبریدی و برقی از جنس فیبر کربن سرمایه گذاری کرد.

به گفته مشاوران شرکت فراست اند سالیوان، کاهش 100 کیلوگرم در وزن خودرو به معنای کاهش 0.6 لیتر مصرف سوخت در هر 100 کیلومتر خواهد بود و به بی ام و کمک می‌کند به مقررات ضدآلایندگی عمل کند.

اما فیبر کربن گران بوده و هزینه‌های تولید را افزایش می‌دهد. به گفته مدیر فروش فراست اند سالیوان، هزینه یک کیلو فیبر کربن 16 یورو است در حالی یک کیلو فولاد معمولی کمتر از یک یورو است.

گروه بی ام و از سال 2005 با گسترش حضور در بازارهای نوظهور و متنوع کردن خودروهای شاسی بلند، از عنوان پرفروش‌ترین خودروساز لوکس دفاع کرده است. از سوی دیگر سطح سودش در بخش خودرو را بین 8 تا 10 درصد فروش حفظ کرده که تا حدود زیادی به دلیل رشد پنج درصدی سالانه در بهره وری تولید بوده است.

کروگر 49 ساله آلمانی که در حال حاضر یکی از اعضای هیات مدیره است، با افزایش تولید به رکورد بالا از جمله تولید کارخانه‌های چین و توسعه مدلهای مورد عرضه، نقش کلیدی در گسترش فعالیت این شرکت داشته است.

در راستای "استراتژی شماره یک" که در سپتامبر سال 2007 معرفی شد، بی ام و افزایش 30 درصدی تولید با همین تعداد کنونی نیروی کار و در عین حال کاهش هزینه تولید به ازای هر خودروی تولید شده را هدف گذاری کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، در حالیکه بی ام و اعلام کرده است یاد گرفته است چگونه تولید انبوه فیبر کربن را اقتصادی کند، باید دید فیبر کربن در مدلهایی مانند 3-series و 5-series مورد استفاده قرار خواهد گرفت یا خیر زیرا این شرکت همچنان برنامه اش برای تولید بیش از دو میلیون خودرو در سال را حفظ کرده است.

۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دلنوشته

ذهن های کوچک درباره دیگران صحبت می کنند                                                           

                                                                 و  ذهن های متوسط درباره رویدادها                                                                                 

                                                                                                                      و ذهن های بزرگ درباره ایده ها.

۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

حدیث روز

 رسول اکرم صلى  الله  علیه  و  آله : خداى عز و جل رباخوار و ربا دهنده و نویسنده و شاهد بر آن را لعنت کرده است.
 إِنَّ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ لَعَنَ آکِلَ الرِّبَا وَ مُؤْکِلَهُ وَ کَاتِبَهُ وَ شَاهِدَیْهِ
من لا یحضره الفقیه ج 4 ، ص 8 ، ح 4968 - امالى(صدوق) ص 425 ، ح 1

۲۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

پیام روز


 قدرت کلماتت را بالا ببر نه صدایت را! این باران است که باعث رشد گل ها می شود نه رعد و برق!!!

Enhance the value of your words and not the volume! It's the rain that nourishes the flowers, not the thunder and the lightning!

۲۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

حدیث روز

 پیامبر صلى الله علیه و آله : مرگ انسان ها در نتیجه گناهان، بیشتر از مرگ آنها در نتیجه فرا رسیدنِ اَجَل است و زنده ماندن انسان ها در نتیجه نیکى  هایشان، بیشتر از زندگى کردنشان به خاطر باقى بودنِ عمر است.
 مَوْتُ الْإِنْسَانِ بِالذُّنُوبِ أَکْثَرُ مِنْ مَوْتِهِ بِالْأَجَلِ وَ حَیَاتُهُ بِالْبِرِّ أَکْثَرُ مِنْ حَیَاتِهِ بِالْعُمُر
مکارم الاخلاق ص 362

۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

پیام روز

ذهن همچون باغ است و فکر همچون بذر، می توان گل رویاند یا علف هرز...

 Mind is like a garden and thought is like a seed, we may choose to grow flower or weed...

۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۱۰ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

حدیث روز

 پیامبر صلى  الله  علیه  و  آله : به یکدیگر هدیه بدهید، زیرا کینه ها را از بین مى برد.
تَهادَوا فَإِنَّها تَذهَبُ بِالضَّغائِنِ؛
کافى(ط-الاسلامیه) ج5 ، ص144 ، ح 14  من لا یحضر الفقیه ج3 ، ص299

۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

پیام روز

ساکنان دریا، بعد از مدتی صدای دریا را نمی شنوند؛ چه تلخ است قصه عادت...

The people living beside the sea do not hear the sound of it after a while; Oh bitter is the story of getting used to things…

۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۲۸ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ACM

چه طور  برای ACM مسابقات آماده شویم و منابع ای سی ام چیست ؟

قبل از نوشتن راه های آماده شدن برای ای سی ام  به این نکته  که کلید اصلی موفقیت در ای سی ام است توجه کنید : ای سی ام (ACM) یک مسابقه گروهی است و هدف اصلی برگزار کنندگان آن انجام کار گروهی است ، پس هر کاری که می خواهید کنید باید گروهی صورت بگیرد و راز موفقیت یک گروه قوی بودن افراد یک گروه نیست بلکه یک دست بودن افراد تیم است پس پیش از هر کاری یک تیم خوب درست کنید .

بهترین روش برای آمادگی در مسابقات ای سی ام عضویت در سایت هایی هست که در مورد این کار اند و تعداد زیادی سوال  اس سی ام در آن است مانند :

1)         http://sharecode.ir دارنده این سایت یک ایرانی است

2)       http://projecteuler.net

3)        http://codeforces.com سایت خیلی مطرحی در این زمینه است

عجله نکنید به خوبی اتعداد زیادی از ین سایت ها را بگردید و آنچه را که مناسب سلیقه تیمتان است پیدا کنید چون هر کدام از این سایت ها روشی خاص خود را دارند.

و البته کتاب هایی زیادی هم در این مورد هستند که معروف ترینشان کتاب programming challenges است که یک جورایی کتاب رسمی مسابقات است که معرفی آن را در لینکی که به آن داده ام آمده است .

تیم های موفق در این مسابقات تیم هایی هستند که معمولا از سال اول آغاز دانشگاه استارت شروع کار را می زنند  پس تیمتان را از همین روزها درست کنید و به حل سوال ها به صورت گروهی بپردازید.

کار تیمیتون رو از همین امروز شروع کنید اگر می خواهید لذت ببرید از دوران دانشگاهیتون .


برگرفته از وبسایت : open-mind.ir

۲۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

حدیث روز

 رسول اکرم صلى الله علیه و آله: هر کس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نویسد و هر کسى که او را شاد کند ، خداوند روز قیامت او را شاد خواهد کرد و هر کس قرآن به او بیاموزد ، پدر و مادرش دعوت مى شوند و دو لباس بر آنان پوشیده مى شود که از نور آنها ، چهره هاى بهشتیان نورانى مى گردد.
مَن قَـبَّلَ وَلَدَهُ کَـتَبَ اللّه عَزَّوَجَلَّ لَهُ حَسَنَةً و َمَن فَرَّحَهُ فَرَّحَهُ اللّه یَومَ القیامَةِ، و َمَن عَلَّمُهُ القُرآنَ دُعىَ بِالابـَوَینِ فَیُکسَیانِ حُلَّتَینِ یُضى ءُ مِن نورِهِما وُجوهُ اَهلِ الجَنَّةِ ؛
کافى(ط-الاسلامیه) ج 6، ص 49

۲۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰